Son zamanlarda bu erkek/kız nefreti nereden çıktı?

Son zamanlarda gerçekten iş çığırından çıktı, erkekler şöyledir yok kızlar böyledir, bazı olay ve durumlarda, haksız olsa bile erkeği/kızı savunan, yaşadığı tatsız olayları tüm erkeklere/kızlara genelleyen, beyin kapasitesi olmayan bir nesil türedi, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

Son zamanlarda bu erkek/kız nefreti nereden çıktı?
Cevapla