İletişimde neden bu kadar taktik peşinde koşup yapmacık olduk sizce?

İletişimde kendin olmak içten ve samimi olmak kişiliği yansıtan bir gölgedir. Bir baskasi gibi davranmak ne zamandan beri iletişimin anahtarı olduki?

Taktiklere başvurarak sağladiğin menfaat gerçek yüzünun ortaya çikmasiyla ölmüş olur. Her ne olursa olsun ölçülü ol ama yapmacık olma..

İletişimde neden bu kadar taktik peşinde koşup yapmacık olduk sizce?
Cevapla