Sezgi mi mantık mı daha güvenilir, sezgine uymayıp pişman olduğun an oldu mu?

İçinden bir ses “olmaz” derken mantığı dinlediğin oldu mu? Sonradan “keşke içime kulak verseydim” dediğin bir an mutlaka vardır. Sence sezgi gerçekten yol gösterir mi, yoksa biz mi ona anlam yüklüyoruz?

Sezgi mi mantık mı daha güvenilir, sezgine uymayıp pişman olduğun an oldu mu?
Sezgi mi mantık mı daha güvenilir, sezgine uymayıp pişman olduğun an oldu mu?
Cevapla