Hiçbir şeyden emin olmamak lazım, tedbirli olmakta kesin konuşmamakta fayda var..
Bazen konuşkan insan içindeki zehri konuşarak unutturur. Bazen sessiz insanın sessizliği verecegi zarara hazırlık olabilir..
Hiçbir şeyden emin olmamak lazım, tedbirli olmakta kesin konuşmamakta fayda var..
Bazen konuşkan insan içindeki zehri konuşarak unutturur. Bazen sessiz insanın sessizliği verecegi zarara hazırlık olabilir..
Sessiz insan bilinmezdir, konuşkan ise geveze olabilir.. Tehlikeli insanın başka özellikleri vardır..
( neyseki kendi işimi kendim çözdüm 😃)
Mesela sen bilinmezsin şu aşamada 😎
Herkes öldürür sevdiğini 😄
Profesyonel futbolcu musun ki sakatlanasın 🤔
Kalbi sakat olmasın yeterli ahahhs
Bence sizsiz insan daha tehlikeli bir insan karşına geçip yüzüne her şeyi rahatça söyleyebiliyorsa sana hakaret dahi etse içinden geçen duygularını diline dökebiliyorsa böyle insandan korkma Çünkü ben öyleyim ama çabuk öfkelenip çabuk sinirleniyorum ağzıma geleni sayarım ama gerçekte öyle bir vicdansız olmak bir insanla uğraşmak ya da ne diyeyim o insana büyük zararlar vermeye çalışmak gibi bir şey yapmam ama şu bir gerçektir ki sessiz olup da yüzünü görüp gülen insanlar daha tehlikelidir onların ne yapacağını hiçbir zaman bilemezsin.
Saman alevi gibi bir sinir tanımlamasina katiliyor msnz?
Evet hatta sonrasında çok pişmanlık yapıyor
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim efendim
Rica ederim bey efendi 🙏🏻
En güzel örneklerden biri de vahşi hayvanlarda. Avlarına yaklaşırken asla ses çıkartmazlar.
Beni en çok tedirgin eden, net sınırları olmayan insan oluyor aslında 😅 Sessiz ya da konuşkan olması tek başına bir şey ifade etmiyor. Bazısı konuşkan ama içi dışı bir, neyse o; bazısı sessiz ama sadece gözlemliyor, zarar vermek gibi bir niyeti yok. Tehlike, niyette ve dürüstlükte gizli. O yüzden davranış tutarlılığına ve sınırlarına bakmak daha güvenli 🧠💬
Cevap
5Cevap
Sessiz insandan korkacaksın. Konuşkan zaten ne yapacağını diline vurur.
Sinsi diyoruz ona
Havlayan köpek ısırmaz.
Bunun iki tarafında da tehlikeli olanlar var
Sen gercek misin acaba?
Daha önce hic bu kadar gerçek tesettürlü birini burdayım görmedim ondan şaşırdım. Gerçi bende yeniyim ama olsun
Galiba dogrusu 🤲 şeklinde olmalı. Tesettürlüler erkeklerle sohbet etmez dimi? Boşuna mı zorluyorum yoksa minnacıkta olsa ihtimal oluyor mu
konuşkan
sessiz insan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?