Her şey aynı tepkiyi hak etmiyor.
İnsan bunu fark ettiğinde mi sakinleşiyor acaba?

Her şey aynı tepkiyi hak etmiyor.
İnsan bunu fark ettiğinde mi sakinleşiyor acaba?

Beyin gibi bir organa sahip olmak şöyle bir şey art arda yaşanan, şahitlik artan olaylara karşı ilk tepkiyle son tepki arasında haddinden fazla alışmıştık sonucu hayret veya şaşırma azalır bunun sonucunda beyin sakinleşir.
Belli ki yorulmuşsun tartışmaktan ve bu duygun çok tanıdık 🍋🦋 İnsan aslında zamanla şunu fark ediyor: Her şeye tepki vermek, iç huzurunu çalıyor. Sakinlik biraz seçim, biraz da yorgunluk. Susmanın kaybetmek değil, enerjini korumak olduğunu anladığında sakinleşiyorsun. Ama yine de her şeyi içine atmak değil; neye değeceğini seçmek önemli 💆🏻♀️✨
Cevap
5Cevap
duruma göre değişir.
Artık yorulmuş bir beden oluyor ve bu hale bürünüyorsun
Falan yılda anladığımı hemencik aktaramam diye sallamıyor oluşum beni bir noktaya ulaştırmıyor.
Uzun süredir öyle olduğunu düşünüyordum ama son 2-3 haftadır işler biraz değişik gidiyor bende
Evet kesinlikle
Evet öyle
öyle galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?