Hayatta en güzel şeyler gerçekten akışına bırakınca mı oluyor 😊?

Hayatta en güzel şeyler gerçekten akışına bırakınca mı oluyor 😊?

çok yorgunum üzülmekten bir şeylerin peşinde koşmaktan zorunlu hissetmekten,

bu yüzden saldım gerçekten ama saldım.

hiçbir şeyi artık zorla tutmuyorum çünkü zorla tutunca da olmuyor akışına bırakınca oluyor en güzel şeyler zamanı gelince..

sadece inanmaktan vazgeçmiyorum ve gayret etmek o kadar..

Hayatta en güzel şeyler gerçekten akışına bırakınca mı oluyor 😊?
Cevapla