Bazı günler insanın kanı kaynıyor yerinde duramıyor. O fazla enerjiyi sporla mı, müzikle mi, gezmeyle mi nasıl atarsınız?

Bazı günler insanın kanı kaynıyor yerinde duramıyor. O fazla enerjiyi sporla mı, müzikle mi, gezmeyle mi nasıl atarsınız?

Ben yaşayacak enerjiyi bulamıyorum Hanım kızımiz gelmiş enerji fazlalığından şikayet ediyor bebeğim Tam olarak ne yiyip içiyorsunuz bu fazlalık için bana da tavsiye verir misin
Benim öyle günlerimde önce kulaklığı takıp evde deli gibi dans ediyorum 💃 Sonra hava güzelse uzun bir yürüyüşe çıkıyorum, ritimli müzik + tempolu yürüme enerjiyi şahane dengeliyor 🚶♀️ Bazen de odanın içinde hedef belirleyip minik esneme hareketleri, squat, plank falan yapıyorum; hem beden rahatlıyor hem kafa boşalıyor ⚡✨
Cevap
32Cevap
Evdeysem evi dip köşe temizlerim.. dışardaysam gezerim
Arkadaşları darlarim, temizlik , yürüyüş, çok enerjik olduğumda daha neşeli oluyorum çevreme de yansıyor bu durum 👸🏼
Arkadaşlarım yanımdaysa onlara sararım. Kaldırır ters çevirir sallarım. Bulmaca çözerim, yemek yaparım.
Spor yapıyorum dans ediyorum bu ikisi bana iyi geliyor
Bir şey yapmama gerek yok enerjimi içinde tutuyorum
enerjik olduğum bir gün yok
Haftada bir tuzlu su ile yıkan iyi gelir enerjiyi dengeler
Temizlil, spor gezme tozma😅
Sanal ortamda beğendiğim güzelliklere bol bol yürüyorum
Kesinlikle 😄🤞
Duvardakine takıldım kadın mı erkek mi diye 🤣🤦
Kahveyi hatrı sayılır bir yere bırakmış sanki 😅
Bir sürü ev işi ve spor harici bolca gezme hepsini aynı gün yaptığımı bilirim 🙂
Genelde enerjik oluyorum, bu zamanlarda da ya yeğenlerimle boğuşuyorum oynuyorum ya da nefesim tükenene dek şarkı söylüyorum, dışarı çıkıyorum
O zaman dans 🥳
🤌🤍
aç bi roman havası kimsse olmasın evde enerjiyi atıyıor
iç enerjiyi öyle atmak güzel oluyor gerçekten
Kendimi sakinleştirmeye çalışırım. Aksi halde o enerji katlanarak artıyor 😂
Temizlik yapmak daha iyi yere kaydırma eylemi olacaktır. Onun dışında ise fışkırta fışkırta boşalıp rahatlamak.
O duvardaki tablo bir tek bana mı tuhaf geldi
İlla bir şey yapmak zorunda değilim
Mutlaka ama mutlaka sahile çıkarım ve enerjimi artırırım.
En enerjik olduğum gün bastonsuz çıktığım gün oluyor genelde. İki adımda tükenen bir enerji.
Ne dertler var, halimize şükredelim😂😂
Açıkçası o enerjinin hiç gitmemesini isterim
Bunların yanında ek bir şey ile desteklemek efsane olacaktır
Genelde temizlik yapıyorum
spor , ve kütük yumruklama.
Atmanın yolu çok atarım her türlü 😃
Sevdiğim bir müziği açar dans ederim
Tek başıma dans..
Hiç bir şey yapmıyorum o enerjimle devam ediyorum
Kesinlikle spor
İş yerimde çalışırım
Tek çarem sabah koşusu.
Seks yapınca biraz toparlanıyorum
Akşamına cinsellik oluyor zaten illa
Koşuyorum ya da yürüyorum
Spor yaparım
Dans ediyorum.
Osbir
İçimize atıyoruz..
Burcun koç aslan ya da boğa mı aceba
Hıımm demek terazi :D gizli belalısın
Müzikle atarım ben
Spor iyidir
Gezerim
İp atlıyorum
Seks demek isterdim
Dans ederim
Cinsellik ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?