Neden kibar erkekler toksik feminen, olmayanlarsa toksik maskülen çıkıyor?

İlki çok ısrarcı, kinci, manipülatif, pasif agresif tipler; kalanı da "Ben erkeğim" diye sayıklayan daha ateşi bulamamış kanka. Şunun bir ortasını bulun artık. DAİMA HER KONUDA HER ŞEY DENGEDE BİTİYOR.
Güncellemeler
5 ay
B@rz0yu da sansürlemişler demek… Oraya "tipler" diyelim madem. Herkes bir nebze maskülenle feminendir, feminen ve maskülen özelliklerinse toksik ve sağlıklı versiyonları var belirteyim.
Güncellemeler
5 ay
Benim sorularıma kafasına göre EİC seçen kişiyi Ianetliyorum.
Neden kibar erkekler toksik feminen, olmayanlarsa toksik maskülen çıkıyor?
Cevapla