Nankör olduğumu hissediyorum. İçimde Vefa veya minnettarlık hisleri olsa bile istenilen tepkiyi vermiyorum.
İnsanlarda beni nankör falan belliyo.
Napicam
Nankör olduğumu hissediyorum. İçimde Vefa veya minnettarlık hisleri olsa bile istenilen tepkiyi vermiyorum.
İnsanlarda beni nankör falan belliyo.
Napicam
İnsan, hayat yolculuğunda vefa ve minneti bilen dostlarla yürümelidir. Onları sevmek, onlara gönülden muhabbet beslemek, bir gün seni de aynı erdemlerle donatır. Fakat asıl mesele şudur:
Vefa ve minnet gösteren insanlara kalbinde yer açıyor musun?
Bence sen nankör değilsin, sadece duygunu göstermekte zorlanıyorsun 😊 İçinde minnettarlık var diyorsun, bu çok kıymetli. Vefa ve teşekkür duygusu, bilinçli olarak pratikle gelişiyor. Küçük şeylerden başla; biri bir iyilik yaptığında en azından gözünün içine bakıp “bunu unutmam, teşekkür ederim” de. Zamanla beden dilin ve ses tonun da buna uyum sağlar 💐
Cevap
4Cevap
Egon ben dedikçe vegan da olmaz minnetterlaginda. Ben deneyi göz ardı ettiğin an sana yapılanı görmen mumkun
bence insanları çok önemseme eğer sen bir şeylerin farkındaysan bunları düzeltmekte senin elinde.
Bende de aynısı oluyor bazen, tek kalınca tefekkür et pisman ol biraz belki iyi gelir
Sen robot değilsin insanları göre şekillenesin
Doğru diyosun.
Peki ne düşünüyorsun çok düşünmeyeyimr mi
Öncelikle kaç yaşındasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?