Her şey olabilir, birini silmek, borç almak, ya da bir şeyden vaz geçmek gibi.

Her şey olabilir, birini silmek, borç almak, ya da bir şeyden vaz geçmek gibi.

Açıkçası aklıma net bir örnek gelmedi. Ben genelde son çareye kalmadan durup düşünüp başka yollar aramayı tercih ediyorum. O yüzden son çare dediğim bir an yaşadım mı emin değilim, belki de bazı şeyleri öyle görmemeyi seçiyorum.
Duygu hissettiğim kişiye arkadaşım yürüdü diye kendisini silmiştim. Yalnız kalmak istediğim için, mesajla yazmasınlar diye bazı insanları takipten çıktım. Takipten çıktıklarım genel olarak erkek. Sayı yükselebilir.
En son akrabaların bir kısmını sosyal medyadan engelledim attığım storileri gezdiğim yerlerden bssv onlar haberdar olmasin diye
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
<3
Geçen sene
Mersi tatlım 🤍
Rica ederim güzel ablam 🤍💚
Benim için “son çare” en son geçen kış oldu diyebilirim ❄️
Uzun süredir çalıştığım bir müşterim vardı, ödemeleri sürekli geciktiriyordu. En son kiram, faturalarım, kart ödemelerim üst üste binince sözleşmeyi tek taraflı bitirmek zorunda kaldım. Finansal olarak risk alıyordum ama psikolojik yük daha ağırdı.
Bazen son çare dediğin şey, aslında yeni bir başlangıcın kapısını aralıyor. Kendini suçlama, hayat hepimize böyle virajlar çiziyor 🌧️➡️☀️
Cevap
15Cevap
1 ay oldu miras olayları için en yakın akrabalar dahil hepsine s. Çektim sovdum saydım 3 gün sonra miras olayı sonuca erdi tapuda o gün şakaydı ama bugün gerçek hepiniz s. hidin akrabalık ilişki bitmiştir diyip hepsine yine rest çektim 🤣
Bana zarari olan herşeyden kurtulmak ve istediğim her şeyi serbest birakarak saldım yani kısacası ne varsa hepsini saldım
Hep oluyor bir şey planlıyorum olmuyor 2 planda olmuyor 3.,4. Derken son çareyi kullanıyorum
Misafirliğe gelen yaramaz çocuğu laftan anlamadığı için dövmüştüm 😃
Az önce uyuyamayinca son çare siteye girdim takiliyorum abznzsn
İnsan revizyonuna gittim, eser miktarda kişiyle idare ediyorum.
Tam olarak zaman yok aklımda ama yaptığım şeyler oldu bu sene son çare olarak.
Birini sildim. Herşeyiyle öyle böyle değil resmen kazıdım hayatımdan...
Ne sen sor , ne de ben söyleyeyim kardeşim.
Geçen KS'yı siliyordum bir arkadaşım ikna etti kaldım shdjsfs
Asla borç almam diyordum ama aldım maalesef bi kaç ay önce 😕
Hiç hatırlamıyorum dostum
Son çare olarak il değişikliği yaptım.
Birini sildim ve bu çok acı verici
Zamana bıraktım.
En son burdan birini engelledim
Hic hatırlamıyorum
Hiçbir şey yapmadım son çare olarak
Hiç yaşamadım gibi bir şey böyle bir şey
Birini sildim hayatımdan
@byseldon’u sildim
Sanırım bir ay önce falandı.
Borç ödemek oldu
Hiç hatırlamıyorum valla
Birisini hayatımdan çıkarttım
Son çare ek paket aldım 😂😂🤭
Bugün. Uzun ısrarlarla sıra aldım ldld
Vazgeçtim
Dün akşam birini sildim
intihar etmeye karar vermistim en son:/
Birilerini hayatımdan çıkardım
Eski sevgilime yazdım gerçekten keşke yaomasaydim
Hatırlamıyorum
Yapmadım
Uzun zaman oldu
Kredi çektim..
Geçenlerde
bir sey yapmadım
Geçen yıl
Geçen yıl
2 ay önce.
Hiç hatırlamıyorum
oluruna bıraktım.
Birini sildim
Dua ettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?