Ben kızım ama erkekleri daha çok seviyorum, kızları sevmiyorum sizce neden böyle oluyor?

Bu her yerde böyle mesala ben son zamanlarda milletçilik ile ilgili yerlerde takılıyorum orada konuşuyoruz bakıyorum yorumların hepsi erkek bıtane PKK'dan rahatsız olan kız yok erkeleei bıraksan Kandil'e arazi düzelmeye gider🤣🤣🤣

Güncellemeler
5 ay
Sadece Türkiye için geçerli değil Fransız bir kızla konuştum beni sinir eyyi fransız erkeğe konuştum daha iyidi
Ben kızım ama erkekleri daha çok seviyorum, kızları sevmiyorum sizce neden böyle oluyor?
Cevapla