Sizce dünyanın en kötü hissi ne, gerçekten yaşamak mı yoksa sadece sanmak mı?

Bence "sanmak" 🙂

Sizce dünyanın en kötü hissi ne, gerçekten yaşamak mı yoksa sadece sanmak mı?
Cevapla