Neden ezik erkek hep yalnız kalıyor da ezik kızın bile talibi oluyor sizce amaç ne 😥?

Şimdi kızlar ve erkekler söylüyor nasibim yok neden yalnızım genelde çoğu kızlardan troll olanları geçtim zaten ama gerçekten bir kız ezik olabilecek kadar ne yapmiş olabilir yani yetim olsa ya da hiç aile eğitimi almasa bile hatta fakirin de fakiri olsa bile talibi çıkıyor. Hani çirkin özgüvensiz kızların nasıl bir iltifat ve sevgi bombasina tutulduğunu herkes biliyor ama erkeklere gelince erkekler ezikse sana kimse konuşmaz gerçi ezik olmayan erkekle de konuşan olmuyor o ayrı egolu çok ya kardeş sizin amacınız ne gerçekten bu kadar ezik olunca para mı veriyorlar. Bu sitede ayrı geçtim reelde de var böyle mallar ben onu çözemiyorum. Ama bana kalırsa zeka çok önemli ya aptal olan ve düşünme kapasitesi olamayan insanlar var şu ülkede...😥

Güncellemeler
5 ay
Arkadaşlar ezik=cinsellik olarak algılamayın cinsellik soruları sormuyorum zaten sitede ezik ve güçlü erkek arasındaki fark biri hayatı boyunca bir başari elde edememiş diğeri başarilı bir erkek ve ya kız işte
Neden ezik erkek hep yalnız kalıyor da ezik kızın bile talibi oluyor sizce amaç ne 😥?
Cevapla