Özgün ve kendi halinde biri olmak neden bu kadar yalnız hissettiriyor?

Çıtkırıldım değilim, olanlara sözüm yok. Fakat bazen yalnızlık, ceza gibi. Hanım hanımsın diyorlar, küfür veya zararlı alışkanlıklarım yoktur. Kendim gibi olmaya daha yeni başladım. Önceden herkesin suyuna giderdim. Yaşım 27.. Özgün olduğumu düşünüyorum bazen. Kafadan kırığım biraz. Herkese karşı dürüst değilim. İşime gelmezse yalan söyleyebiliyorum. Memnun kalmazsam sessiz kalıyorum. Herkesi övmem ama birisi başarılı olunca kendi çocuğummuş gibi seviniyorum. İyi kalpli değilim ama art niyetli de değilim. Neden yalnızım bilmiyorum? (Romantik ilişki olarak demiyorum sadece) Metruk hissediyorum bazen. Bazen ise asil.

Özgün ve kendi halinde biri olmak neden bu kadar yalnız hissettiriyor?
Cevapla