Hep iyi iyi insan diyoruz😅 iyi insanlarda dört dörtlük mü sanki, hiçmi farklı veya kötü huyları yok?

Bu konu gerçekten artık çok gülünç geliyor bana😂😂
Evet hep iyiler çok iyi diyoruz ama kötü huylarımız falan olamazmı, dört dörtlük değiliz.
Bana herkes çok iyisin diyorlar iyiliği hakedenler.
Ama kötülere hak ettiğini vermeliyiz, veriyorum.
O yüzden iyi insanlarda kıskanç olabilir, sinsi olabilir ve kötülere hak ettiğini verebilir
Hep iyi iyi insan diyoruz😅 iyi insanlarda dört dörtlük mü sanki, hiçmi farklı veya kötü huyları yok?
Cevapla