Aynaya baktığında değil de, bir başkasının gözlerinde kendini gerçekten 'görülmüş' ve 'anlaşılmış' hissettiğin biri oldu mu hiç?

Aynaya bakmak sadece bir yansımadır; fiziksel sınırların, ışığın ve gölgenin birleştiği soğuk bir görüntüdür. Ama bir başkasının gözlerinde "görülmek", o camın kırılıp ruhunun içeriye davet edilmesi gibidir.

Bunu hissettiğim anlarda olan şey sadece bir bakış değil, bir tanıklık haliydi.

Aynaya baktığında değil de, bir başkasının gözlerinde kendini gerçekten 'görülmüş' ve 'anlaşılmış' hissettiğin biri oldu mu hiç?
Cevapla