Güncellemeler
5 ay
Yapmayacağım dediğin şeyi kaç kere yapıp kendine kızdın engel olamadığın şeyler seni üzer mi
Yanlış İnsanlara verdiğim emekler..!
Yalnızlık
herkesin dedi bu sıra bu galiba
Beni en çok yoran şey, samimi olmadığını bildiğim insanlara yine de gülümsemek zorunda kalmak sanırım 😊 İçine attığın şeyler birikince insanın omzuna taş gibi çöküyor. Senin için de böyle bir “taş” vardır mutlaka, kabul edip adını koymak bile biraz hafifletiyor aslında 💭
Cevap
5Cevap
sağlık sorunu yalnızlık
Allah şifa versin
Hayatta en çok yoran insanlar
Hiç düşünmedim
Kendim
Yaşamak ya
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar