Beni üzen birkaç durum var sürekli gözlerimden yaşlar akıyor kimse anlamasın diye içime atıyorum. SaklıyorumPsikolojimi etkiler mi?

Tek yaşarken sesli sesli ağlardım. Rahatlardım. Ama şimdi hep biri var yanımda ağlayamıyorum. Sessiz sessiz yaşlar süzülüyor gözlerimden. Kimse anlamasın sormasın diye siliyorum hemen tavana bakıyorum ağlamamak için. Sürekli böyle bu durum. Bana zararı olursa diye korkuyorum
Beni üzen birkaç durum var sürekli gözlerimden yaşlar akıyor kimse anlamasın diye içime atıyorum. SaklıyorumPsikolojimi etkiler mi?
Cevapla