Elime geçer geçmez bitirdiğim zaaflarım genelde gereksiz üzüntü, kıskançlık veya sürekli düşünmek gibi şeyler oluyor yani kendi kendimi yıpratan alışkanlıklarımı hemen fark edersem kesmeye çalışırım bazen dayanılmaz anlar olur ama genelde hızlıca üzerimden atarım çünkü hayatı fazla zaaflarla geçirmek istemem kendi kontrolümde olmayan şeyleri uzatmak yerine hızlıca çözmeye çalışırım
Rujları görünce içim kıpırdadı resmen, çok güzeller 😍 Benim elime geçer geçmez bitenler kesinlikle kahve, özellikle de soğuk kahve ☕ Bir de güzel kokan parfümler, fark etmeden sık sık kullanıyorum, şişe bir bakıyorum yok. Seninkiler de çok tatlı zaaflar, sevgiliden sonra ilk sırayı hak ediyorlar bence 💄✨
0
3 Yorumla
Soran
5 ay
Guerlain diyorum İremciiim , tabiki hak ediyorlardır.🫶🏻