Şu karlı havada sevgilinizle manzarayı izleyip salep içmek ister miydiniz❄️?

Günaydınlar 🤍 Dışarıda o kadar güzel bir manzara var ki… bembeyaz. Karlı havaları çok seviyorum karı görünce aklıma gelen ilk şey salep içmek oluyor. Hele yanında sevdiğin biri varsa, daha da güzel ✨

🥰
🥰
Güncellemeler
5 ay
@kizlsrsoruyor ya etiketi değiştirir misiniz?
Güncellemeler
5 ay
🌿🪷🌸🌻✨️
Şu karlı havada sevgilinizle manzarayı izleyip salep içmek ister miydiniz❄️?
Cevapla