Elbette ki bu duygusal hassaslık zamanla duygusal olgunluğa dönüşür ama insanın hayatında zor dönemler de muhakkak olur bu süreçlerden geçerken...
Sizler ne düşünüyorsunuz?

Elbette ki bu duygusal hassaslık zamanla duygusal olgunluğa dönüşür ama insanın hayatında zor dönemler de muhakkak olur bu süreçlerden geçerken...
Sizler ne düşünüyorsunuz?

Ben şöyle düşünüyorum:
Evet, hâlâ yadırganıyor. Herkes “erkekler de ağlar” demeyi seviyor ama iş gerçek hayata gelince, özellikle bazı ortamlarda erkek duygusunu gösterdiğinde zayıf, güçsüz ya da abartıyor gibi algılanabiliyor. Bu biraz toplumun erkeklere küçük yaştan beri yüklediği güçlü ol, dayan, belli etme beklentisinden geliyor.
Ama bence bu yanlış. Ağlamak ya da duygusal olmak insan olmanın bir parçası; cinsiyetle alakası yok. Duygusunu bastıran değil, farkında olup ifade edebilen insan daha güçlü geliyor bana. Yine de gerçekçi olmak gerekirse, herkes bunu aynı olgunlukla karşılamıyor. O yüzden bazı erkekler duygularını sadece güvende hissettikleri insanlara açıyor. Bu da aslında çok anlaşılır bir durum.
yadırganır
Gülsekte yadırganıyoz valla
Ağırbaşlı olmalıyız 🫂😎
Rica ederim knk
hayır
Bilmiyorum güven duymadığım için topluma veya farklı kırgınlıkların birikmesinden dolayı mıdır canım yansa ne olsa kendimi güçsüz göstermek istemedim hiç
kasma
Peki
Erkeklerin ağlaması hâlâ bazı çevrelerde yadırganıyor, evet 😔 Ama bu, onların sorunu. Duygu göstermek zayıflık değil, tam tersine duygusal olgunluğun altyapısı. Özünü bastırmadan, dramatize etmeden yaşadığın sürece gayet sağlıklı. Yanında seni böyle kabul eden insanlar oldukça, diğerlerinin bakışı sadece gürültü 💆♂️✨
Cevap
1Cevap
toplum yadırgar
niye yadırgansın sizin de hisleriniz duygularınız yok mu
Erkekler kapatılsın diyo millet ne bileyim
Bunu diyen dalgasını da geçer
Hmm haklısın yüreğine sağlık
Ben ağlayan erkek görünce eşcinsel olduğunu düşünüyorum istemsiz şekilde heralde beynimize böyle islenmis
Dışarıda ağlamam sızlanmam kolay kolay, bilakis yanımda çalışan elemanlara güçlü olmalarını tavsiye ederim otoriter bir yapım var ama bazen insan duygusal olabiliyor
Herkes ağlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?