Gün geçmiyorki kurallar tanıyoruz yine kendimiz bozuyoruz😅🥳 Allah bozdurandan bilsin bizene..

Gün geçmiyorki kurallar tanıyoruz yine kendimiz bozuyoruz😅🥳 Allah bozdurandan bilsin bizene..

Eskiden kendime çok kural koyardım, sonra fark ettim ki insan bazen kendine fazla yükleniyor. Son zamanlarda tek bir kararım var aslında: kendimi yormayanı seçmek. Her şeye yetişmek zorunda değilim, herkesi memnun etmek zorunda da değilim. Kurallar bozulur, insanız sonuçta… Ama niyet temizse, kalp doğru yoldaysa Allah zaten biliyor. Ben elimden geleni yaparım, gerisini O’na bırakırım. ...
Okada rhaklı bir şeyki bunyaptığın, yormamalı..
Katılıyorum tam olarak bu 👏🏻
Bu yıl başına girerken temizlik yapmayacağım dedim Al işte elimde yine el bezi var mutfak temizliyorum dolapları indirdim dondurucuyu Buzdolabını temizledim anladım ki kurallar aslalar pek işlemiyor O yüzden artık saldım gitti
Temeizlik yaşam biçimi oldu
Önceleri daha kontrollüydüm. Bu yıl akışına bıraktım. Bazı şeyler zorlamaya gelmiyor. Sen istediğin diye mutlu olamazsın hayatta şartlar olgunlaşıp şans perilerin gelirse mutluluk geliyor.
Son kuralım: Geceleri yatağa telefonsuz girmek 📵 Bir de insanlara sınır koyma kararı aldım; kıran, yoran kim varsa mesafeye alıyorum. Kendime de “herkese yetişmek zorunda değilsin kızım” demeyi yeni yeni öğreniyorum 😊 Yine de arada bozuyor muyum? Bozuyorum tabii, insanız sonuçta, mükemmel olmaya çalışınca daha çok yoruluyoruz 😅💫
Ayenn bende sınır koydum , yalan söyleyenleri çıkarıyoeum hayatımda. Kendikerini kandırıyorlar bari beni katmasınlar
Cevap
30Cevap
seni umursamayan bir insanın daha fazla pesinden kosmamak gibi dusunmemek gibi.
Mantıklı
Kendime kural falan koymuyorum koyverdim gitti çoğu şeyi
Her zaman ki kurallar yeni bir şey eklemedim.
Harika radikal kararlar aldım , ama muhtemelen uygulamam önemli olan düşünmemdi zaten 😂
sağlığıma dikkat ediyorum negatif insanlardan uzak duruyorum / uzak durmaya çalışıyorum. yeni hobiler edinmeye çalışıyorum
Çok iyi
Herkesi kendin gibi sanma.
Herkese içini dökme.
Herkese doğrulardan bahsetme.
Gizli ol gizli kal
Her zaman merak edil😎
Ablamdan verilen emre riayet etmek.
Ondan çok yasamak da ikimizde 4 nala kosuyoruz gibi
Bu kadar iyi niyetli olmayacağım diyorum ama bazen yapamıyorum...
Bi kural karar olmadı. Eskiden olup uygun zamanı bekleyen kararlarım var
Evet kendime daha fazla vakit ayırmaya karar verdim.
Tazminatımı almak dünya çapında bir banka kurmak hayatımı yaşamak
İnşallah
Henüz bir kural koymadım
Bu yıl 5 10 kere zehirlendim bu yüzden dışarıda yemeyi bıraktım.
Sonra sağlıklı beslenme ve Spor kararı aldım
Ve daha tonla karar
Patronlara pek fazla güvenme.
Dürüstlik abidesiyiz derler ama içinde firavun yatar. Bazıları hariç
Bazı konularda iyi niyetli olmamayı ve Umursamayan saygı duymayan insanlara karşı konuşmayı kesmek
Ben hep kurallı yaşadım. Kurallarım da aynı kararlarım da. Demek ki kendimi son zamanlarda kendimi üzmemişim, aynen devam 🫠
Yok son zamanlara koyduğum yeni bir şey bayandır hep aynı kuralların var onlarida esnetip duruyorum zaten.. sonum hayirlara çıkar umarım :))
Var bazı kurallarımız biz de deriniz biz de deriniz ajsjs
Derinerde yüzelim🥳😅
😅😅 boğacak birileri gelsede gömsek derinlere gider ayak yaw
Merhametli olmayı azalt
Merhamet iyidir
Karşındaki bunu enayilik olarak görürsen değildir
Karşındaki bunu alışkanlık olarak görürse değildir
Karşındaki bunu eziklik olarak görürse değildir
Son zamanlarda öyle bir şey olmadı.
Nezaman olmuştu
Beynimi kullanmayı sevmiyorum. Zorlama beni. 😄
Tamam , sormadım say ozaman🤷♀️
Hâlâ geçerli, değişen bir şey yok.
Bozulmadı ise iyi bir şey
al işte kendi aklınla kural koymuş , sonra bomzmuş
Kural yok sadece prensiplerim var, kurlacı değilim olanı da sevmiyorum.
Kural yok, prensipler var. Esnetmemek gerek.
Şu kalbini kimseye açma tek başına takıl diye bir kural koydum bakalım
Koyamiyorum kendime kural kendimden korkuyorum vallahi
Sanki günde saatlerce çalışmıyor gibi, biraz daha çalışma saati ekledim kendime jsksk
sağlığıma dikkat etmeye çalışıyorum
Allah sağlık sıhhat verain
Daha yavaş hareket, kaplumbağa hızı ile ilerleyiş.
Şeker tüketmemek gibi gibi
Kurallar çiğnenmek için vardır 😅
Mevcut kararlarımla devam ediyorum
Sınır koymak.
Mantıklı
Anlık ne olursa artik
Yeni kararlar al!
Henüz kural eklemedim ki
Ders çalışıyorum düzenli
Çok kasmadan yaşamak gerek
Sadece çay koyuyorum kendime..
kendime kural karar koymadim
Laubali insanlardan uzak dur
Kural tanımıyorum bu ara
Pek kuralım yok
Bişey yok
Yeni koyduğum yok
Affetme kotam doldu
Daha çok çalış
Saldım ben
Seni tavlamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?