Hiçbir şey yapmak istemiyorum, hep yorgun ve isteksizim, bu ney nasıl toparlanırım?

Dışarı çıkıyorum geri eve gelmek istiyorum. Ders çalışmam lazım ama yatağa yatıp müzik dinleyip uyuyorum. Savlarımı yapayım diyorum zaten beğenmiyorum geri yarı da bırakıyorum. Yemek yiyorum geri yemeyeyim geliyor. Öyle ağlayasım var içimde bir sızı

Hiçbir şey yapmak istemiyorum, hep yorgun ve isteksizim, bu ney nasıl toparlanırım?
Cevapla