Yapmayı sevdiğiniz anlamsız şeyker var mı, neyi seviyorsunuz?

Bir soruya yazdımda kış ile ilgili aklıma geldi😅 ben kendimi bir yere atmayı seviyorum😅🥳 çok gülmeyin he..

Böyle sırt üstü zıplayıp yatağa atmayı😅 kar yığınıda atmayı , böyle hafif yüksekten denize göle falan atmayı seviyorum. Sırtüstü atınca bilmiyorum çok keyifli psikolojik mi bilemedimde

Yapmayı sevdiğiniz anlamsız şeyker var mı, neyi seviyorsunuz?
Yapmayı sevdiğiniz anlamsız şeyker var mı, neyi seviyorsunuz?
Cevapla