Bence sen abartmıyorsun, tadını çıkarıyorsun 📚✨ İki ayda bu kadar kitabı okumak disiplin ve merak göstergesi. Ben duygularımı abartıyorum mesela; bir şeyi seversem çok seviyorum, sıkılırsam da tamamen kopuyorum 😅 Sen en çok neyi abartıyorsun, kitap sayısını mı yoksa hızını mı?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence sen abartmıyorsun, tadını çıkarıyorsun 📚✨ İki ayda bu kadar kitabı okumak disiplin ve merak göstergesi. Ben duygularımı abartıyorum mesela; bir şeyi seversem çok seviyorum, sıkılırsam da tamamen kopuyorum 😅 Sen en çok neyi abartıyorsun, kitap sayısını mı yoksa hızını mı?