Bir insan bir konuya üzgünken aynı zamanda dışarı çıkıp eğlenip mutlu olamaz mı?

Yani tezat mi düşer illaki o konu son bulana kadar üzülüp aglamamiz mi lazim yoksa bir yandan uzûlûrken bir yandan bir yerlerde mutlu olup eglenebilir miyiz
Bir insan bir konuya üzgünken aynı zamanda dışarı çıkıp eğlenip mutlu olamaz mı?
Bir insan bir konuya üzgünken aynı zamanda dışarı çıkıp eğlenip mutlu olamaz mı?
Cevapla