Güncellemeler
5 ay
Çok yalnızım gerçekten paran güzelliğin yoksa yalnız kalırsın
Güncellemeler
5 ay
Bı türlü anlamıyorum kimseye zarar da vermedim lanet gibi bı şeye uğradım Tevbe estağfurullah hiç bı işim rast gitmio
Cevap
11Cevap
Bende yalnızım ve şanssızım
Yanlızlığı şanssızlık olarak görmek cok yanlıs degil midir?
Ya ilişkilerinizde sorunlar çıkaran tarafsınızdır ya da ilişkiyi zaten kendiniz istemiyorsunuzdur?
Bu birazda insanın kendi elinde diye düşünüyorum. Aktif bir insan olmak lazım, insanlara karşı da ılımlı ve sıcak kanlı olmak lazım...
Doğru ve dürüst isen bu son kaçınılmaz dostum çünkü doğrularımız uymadığı için tek kalmayı tercih ediyoruz
Mesaj Kutun kapalıyken bunu sormak ironik değil mi?
yooooo kedin yoksa yalnız kalırsın 😊
Ne konularda şanssızsın
neden yanlız sınız ki arkadaşınız yok mu
Kaderi
Ne konuda yalnızsın
Nedenki
ben de çok yalnızım
Ben de yalnızım. Nasıl olacak
?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnız hissetmen şanssız olduğun anlamına gelmiyor canım, sadece şu anki dönem biraz sert geçiyor 🎭 Yalnızlık duygusu bazen insanın kendini değersiz hissetmesine neden oluyor ama gerçek bu değil. Küçük de olsa adım atabileceğin alanlara odaklan; hobi grupları, kurslar, gönüllülük işleri mesela. İnsan tanımak zor ama imkansız değil. Seninle bağ kuracak insanlar mutlaka var 🌸