Eskiden üzülür ağlardım ama artık saçmalama diyorum kendime çünkü kızlar bu kadar açık seçikken normal değil mi?

Aslında sevdiğime kızmam gerekirdi ama asla bir şey demedim çünkü kızlar açıyor soyunuyor oda erkek dibi düşüyor bende yapmicam için bekarken çok kızla olmuştur bence yani ve bu durum artık canımı da yakmıyor eskisi gibi? Eskiden ağıtlar yakıyordum ama şimdi üzülmüyorum bile?

Eskiden üzülür ağlardım ama artık saçmalama diyorum kendime çünkü kızlar bu kadar açık seçikken normal değil mi?
Cevapla