İnsan öleceğini hisseder mi?

1 aydır sonumun yavaş yavaş geldiğini hissediyorum 2 haftadır rüyalarımda değişik şeyler görüyorum gecenin bi yarısı uyanmaya başladım sık sık oluyor ve korkarak uyanıyorum kalbim yerinden çıkacakmış gibi bi hisle uyanıyorum çok mutsuzum hiç bişeyden keyif alamıyorum sevdiklerimden uzaklaşmaya başladım hiç bişeye tahammülüm kalmadı kendime bile zor katlanıyorum eskiden uykuyu sevdiğim için uyurdum şimdi hiç bişey düşünmemek için uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum kolay kolay ağlamazdım ağlasam da sessizce köşeme çekilir gizleyerek ağlardım şimdi hiç bişey yokken bile ağlayasım geliyor ağlıyorum etrafımda gören oluyor noldu diye soruyor bende bilmiyorum ne olduğunu ama ağlıyorum işte içimden geliyor deliriyor muyum diye düşünüyorum bazen bi yandan acaba sonum mu geldi böyleyim diye soruyorum kendime çevremdekileri herkesi kırıp dökmeye başladım kendimden çok onların mutluluğunu düşünürüm halbuki şimdi gözlerinin yaşına bakmıyorum

İnsan öleceğini hisseder mi?
Cevapla