Birine gerçeği anlatıp yine de inanılmadığında nasıl hissediyorsun?

İnsanı en çok yoran şeylerden biri oluyor. Çünkü elinden geleni yapmış oluyorsun; doğruyu söylemişsin, kendini açmışsın ama yine de yetmemiş. O an kızgınlıktan çok kırgınlık hissediyorum. Sanki söylediklerim değil de ben yok sayılmışım gibi. Sonra susuyorsun, çünkü aynı gerçeği bir kez daha anlatmanın bir anlamı kalmıyor.

Birine gerçeği anlatıp yine de inanılmadığında nasıl hissediyorsun?
Birine gerçeği anlatıp yine de inanılmadığında nasıl hissediyorsun?
Cevapla