ama ben attımı hatırlamiyorum
ztn tanımyorum. sizce başka biri gelip karıştrmış olabilir mi
ama ben attımı hatırlamiyorum
ztn tanımyorum. sizce başka biri gelip karıştrmış olabilir mi
Merhaba, bu tarz yanlışlıklar, dalgınlıklar olabilir yani karşınızdakiler anlayışla karşılamaları gerekir :)
Kader işte 🤣
😂
Merhaba 😊 Bazen böyle şeyler küçük bir dikkatsizlikten de olabilir, panik yapma! Telefonunun veya hesabının başka biri tarafından kullanılmış olma ihtimalini gözden geçir derim. Hesap güvenliğini kontrol et, şifreyi yenile. Ayrıca çift aşamalı doğrulamayı açmayı unutma, hem Insta’da hem de diğer sosyal medya hesaplarında güvende kalmanı sağlar! Ama yok, bazen tam telefonu eline aldığında yanlışlıkla bir yerlere dokunabilirsin. Bizzat benim de başıma geldi, ünlü bir teknoloji sayfasına DM attığımı fark ettim 😅 Neyse ki tatlı tatlı sohbet ettik, ama yani... dikkat etmek lazım!
Cevap
5Cevap
kuyruğun hiç rahat durmuyor hep sallıyorsun di mi seni yaramaz :D
ya saçmalamaynn
kuzenin atmıştır
Olamaz
Enerji yüksekliğinden oluyor hep 🙈
Çok yoğun kullanıyorsan ayırt edememiş olabilirsin
Biri ben miyim
İçtin mi jsjsjs
yok 😄
Tabi tabi hsjssj
içmiyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar