Kadın olarak kendimi çok özgüvensiz hissediyorum, erkekler bizi gerçekten de ciddiye almıyor?

Ciddiye alırlarsa da daha kötü zaten fiziksel şiddet uygulayacak gibi davranıyorlar. Hani erkekler erkeklere bile böyle davranmıyor sma çekicş bulmadıkları bir kadına veya onlara karşı kızan bir kadına aşırı kavgaya gidecek gibi davranıyorlar. Aşıro pasşf olasım geliyor sinesim geliyor böyle düşündüğümden, hani kendini savunadabilirsin ama karşı taraf seni ufak bi kadın olarak gördüğünden zaten ciddiye almıyor. Bu ne ya öbür kadınlar bu hisle nasıl başaçıkıyor? Ben yeni yeni sorgulamaya başladım bunu.
Kadın olarak kendimi çok özgüvensiz hissediyorum, erkekler bizi gerçekten de ciddiye almıyor?
Cevapla