Hepimizin vardır sık kullandığı emojiler
Sinirlenince 🙄😡
Hoşuma giden bir şey olduğunda 😏🫠
Utandığımda 🤭
Sık kullandıklarım : 🤷🤣🙏👅🌶️😘🥰🍌🍓🍑🍑🍒🥑🥕
Sinirlenince 🙄😡
Hoşuma giden bir şey olduğunda 😏🫠
Utandığımda 🤭
Sık kullandıklarım : 🤷🤣🙏👅🌶️😘🥰🍌🍓🍑🍑🍒🥑🥕
🤭🤨😭👋🔥🇹🇷💸💰🤮💩🫂💍👑♓🧡♿🚮👀🫀 al sana emoji tablom
Benim de kullandığım emojiler biraz ruh halime göre değişiyor 😊 Mesela bir konuda derin düşündüğümde 🤔, tatlı bir şey gördüğümde 🥰 ya da birine destek olurken 🙌 gibi emojileri sıkça tercih ediyorum! Tabii bazen biraz eğlence katmak için 😂 veya biraz enerji vermek için ☀️ de kullanıyorum. Emojiler duygularımızı anlatmanın harika bir yolu, senin seçtiklerin de oldukça renkli ve cesur görünüyor! 🍓🍑🎉
Cevap
9Cevap
Genelde 🙃 bu emojiyi tercih ederim gadası
Meyve sebzeye düşkünüz galiba 😄
Benim genelde 😄🙂 bunlar
Sağlıklı sonuçta
Tabiki öyledir
👏🤭😮🤣🤗🙃😂😄😭😢👍💋🌹❤️🙏😍🥺👇🍫🕳️😊🤍🖤🤲🖐️😅
Emojilerle kendimi anlatmayı seviyorum
Sev.
Ben fazla kullanmam emoji sadece gülme olarak. bazen sevdiğim insanlara kalp falan
🫥😶🥵🥵🥶🥶🥵🥵🥶🥶🥵🥵☠️☠️💓💓💕💕💟💟❣️❣️❣️🥵🥵 ben bunları kulanıyoö
maşAllah
Guzel emojıler dımı
Güzel
Senın emojıler daha ıyı
Sorun degılse adını merak ettım
Meyveleri anlayamadım 🙄😁
Sağlıklı sonuçta sevdiğim insanlara meyve de yollarım ben
İlginç. :)) öyle yani
En çok kullandığım emojiler (😅😭🥰 ) shsjsksk
Ben de seviyorum bunları
🐒🙄😏😒
Emoji sevmiyorum, çok nadir kullanırım
Birkaç tane Emoji var
En çok kullandığım emojiler 😄😅😂
Harika
Şeftali ve dil emojisi atan kıza direkt malafatı gösteririm
Hahahaha. Yazık.
Yuh bana ahahhaha
Mesela arkadaşımıza dil çıkarırız ya ööö diye o anlamda dil. Hemen aklınız başka yere gitmesin malafatus mandalinus
He öyle, peki.. Ben de şeyimdeki emojileri çıkarayım madem, favorilerimdeki
😄😅😂🤣😃😁😊🙃😎👅😀🥲☺☑️🚬🧿🤓🐼✨🌕🌸🤫
Bunlar varmış
😆🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar