Hangi emojilerle kendinizi anlatıyorsunuz?

Hepimizin vardır sık kullandığı emojiler
Sinirlenince 🙄😡
Hoşuma giden bir şey olduğunda 😏🫠
Utandığımda 🤭
Sık kullandıklarım : 🤷🤣🙏👅🌶️😘🥰🍌🍓🍑🍑🍒🥑🥕
Hangi emojilerle kendinizi anlatıyorsunuz?
Cevapla