Yaş ilerledikçe dobra, narsist, egoist, ve umursamaz biri mi oluyoruz?

Siz ne düşünüyorsunuz?
Yaş ilerledikçe dobra, narsist, egoist, ve umursamaz biri mi oluyoruz?
Cevapla