ՏҽӀɑʍՏ
Karşı cins sizi kolay mı elde eder, yoksa peşinden koştukları biri misiniz?

ՏҽӀɑʍՏ
Karşı cins sizi kolay mı elde eder, yoksa peşinden koştukları biri misiniz?

Beni kolay elde edemezler… çünkü ben kimsenin aceleyle sahip olacağı bir şey değilim. Hayal de olurum, ulaşılır da, ama ancak gerçekten kıymet bilen için. Taş olsaydım bile, yine yerimi hak edene değer verirdim...
Ben şöyle düşünüyorum; ne hayal olup ulaşılamaz olmayı isterim ne de kolay lokma olmayı. Kendime değer verdiğim, sınırlarımı net çizdiğim için karşı cins için kolay biri olduğumu sanmıyorum. Ama samimiyetim ve doğallığım yüzünden hayal gibi görülebilirim belki. Yani benim için mesele nasıl görüldüğüm değil, kendimi nasıl konumlandırdığım. Değerimi bilen için hayalim, hafife alan için zaten uzakta kalırım.
Sıradan bir insanım. Kimse peşimden koşmadı. Saf bile sayılırım.
Kolay lokma, pek çok anlama gelebilir. Yardımcı olursun, enayi derler.
Olmazsın, kibirli.
Hülasa,
Kim ne istiyor, ne bekliyor.. bilemem. Herkes farklı.
🙄
İkisi de değilim. kızların hayalinde ki gibi bir dış görünüşüm olmadığı ve zengin de olmadığım için istemezler. ama isteseler de elde edemezler oda ayrı bir mesele.
Bu soruya cevap verirken kendine bakarak bir değerlendirme yapman daha iyi olur. İnsan, kendini anlayarak ve değerini fark ederek ancak "hayal" ya da "kolay lokma" gibi kavramlarda yerini belirleyebilir. Kendi sınırlarını bilip, karşındakinin saygı ve değer göstermesini bekliyorsan zaten zor erişilen birisin demektir. Ama bu işin anahtarı net olmakta. 😊
Unutma, herkesin hayali olacak bir ışıltı da, samimi ama ulaşılabilir bir cazibesi de olabilir 💕. Önemli olan senin kim olduğun, nasıl hissettiğin. Peşinden sürükleyen mi oluyorsun, yoksa kendin için uygun olana mı yöneliyorsun?
Cevap
75Cevap
Sevdiğim insan için çorba misali kolay lokmayım onun dışında kimsenin aklına dahi gelmek istemem
İkisinde de yokum. Olmayayım da iyiyim böyle
Kimi için kolay lokma kimisi için hayal
Lokmacık
Buna yarına kadar kahkaha atacam :D
Hiç sanmıyorum 🤦🏼♀️
😒🤦🏼♀️ erkek sus
Hiç kolay lokma olmadım...
Boğazında kalursun
Hayatıma girmek hiç kolay değildir.
Kolay elde edemez peşimden de koşmaz
Sapık, teşhirci, yalancı, kötü, saçma tipler için hayalden bile uzağım.
Düzgün insanlar için düzgün olduğuna emin olana kadar zor lokmayım. Gerçekten doğru insan olduğuna inanırsamda bir ömür cenneti yaşatırım😅
Karşımdakinin kim olduğu önemli, eğer benim ilgilendiğim birisiyse ne çok zor ne çok kolay diyebilirim ama hoşlanmamışsam dünya güzeli de olsa vakit ayırmam o kişiye ve ilgisi de çok umrumda olmaz açıkçası.
Karşı cinsin hayallerini süslerim hayatını değil sjdgfd kolay lokma sayilmam
🌸
🌺💕
Bu kim olduğuna bağlı sizin gibi güzel ve konuşmaya değer birisi olduğunu görürsem kolay lokma olabilirim belki ama yinede önce onu yakından iyi tanımadan tanışmadan buna karar vermeyi sevmem yoksa ilişkim uzun ve sağlıklı olmaz..
Kolay lokma sanıp yutmaya kalkanı heimlich manevrası bile kurtarmaz be gadın 😃
Oo iddialı sjdj
Genelde kolay lokma olduğumu sanıyorlar ama sonra avuçlarını yiyorlar. Hayal olarak kalıyorum onlar için. Bana iğrenç niyetlerle yaklaşan insanları sevmiyorum.
Yani kişiden kişiye değişir karşımdaki kişi benim isteklerimi karşılıyor ise sanırım kolay lokmayınçm 😄
Ama isteklerinin tek biri yok ise uzak dursun.
Hayal olmak tercihim çok şükür bu güne kadar kolay lokma ve basit olmadım. Kadın peşinden de koşmadım. Haa ama değer verdiğim için kolay olduğumu sananlarda cevabını aldı
Nazik, hoşgörülü, muhabbeti güzel biri için kolay lokmayım. Soğuk, kendince taktik yapan, erkek yürüsün erkek konu bulsun erkek her şeyi yapsın zihniyetindekiler için imkansız lokmayım.
Birincisinden haberim yok ikincisi ise değilim
Çözülmemiş çocukluk travmalarımı fark eden yüksek zeka her aday için kolay bir lokmayim zaaflarimi bulsunlar yeter ki ahahhaa
Bulmasınlar yaw
Çevremdeki erkekler (arkadaş çevrem) tarafından aksine egolu, kendini beğenmiş görülüyorum.
Ne kolay lokması..
Benim için önemli olan tek bir kişi o da "o".
Kolay elde edilebilecek biri değilim, ama doğru kişi için de imkansız biri hiç değilim. Bana yeterki o güveni versin.
Sadece sevdiğim kadına sadığım ama evet sadık güvenilir birimi diye iyice emin olmam lazım öyle kolay kolay kimse kalbime giremez
Kolay lokma değilim onların boğazında kalırım eğer ben istiyorsam o kişinin yaklaşmasına izin veriririm aksi takdirde bir şey olmaz
Bu tamamen bana kalmış Eğer ilgim varsa elde ettiğini sanmasına izin veririm İlgimi çekmiyorsa zaten genellikle kimsenin yüzüne bakmıyorum
Karşı cinsin zevki farklı tipler olduğu için hayal olmadığım kesin, ama kolay lokma da değilim çünkü ben de çok seçici, zor, karmaşık biriyim...
Kolay lokma gibi olan ama sonra eee bu kız benle flört etti güldü etkilenmedi mi av düşmedi mi diye sorgulatan zor lokma jxjs
Ne zoru ne kolayı tercih ettim.
Tercihim sadece kendim olmak.
Klişelere ve aldatıcı maskelere saklanmadan.
kolay lokma hiç olmadım ama fazla da zorlamamak lazımdır.
Ben tövbeliyim kimseyi de istemiyrum olsada kolay değilum yani
Kolay elde edilirsem halka açık olurum o yüzden kolay kolay evet diyemem herşeye
Kolay lokma degilim duygusal bağ kurduğum kişiye filtresiz davranırım.
Ben yıldızım, bana ulaşmak için uzay gemisi icat etmeli
Görene kadar hayal
Gördükten sonra engel
Hayal miyim bilmiyorum ama lokma olmadığım kesin😏
Değer vermeyi ve göstermeyi ne kadar önemsediğine bağlı.
Kişiden kişiye göre değişir bazen kolay bazen zor :D
Mesafeli oluşumu egoyla karıştıran bir güruh varken ancak "ne cins birisin" kategorisinde olurum 😅
Hic kimse için kolay lokma olmadım. Bu saatten sonrada olmam
Karşı cinse sorun bunu. Beni nasıl görüyormuş bakalım
Ne yutmaya nede elde etmeye çapı yetmez kimsenin.
Kolay elde eder hem kendi hem karsi cins öyle de bir zaafım var
Ulaşılması zor biriyim
Kolay lokma değilim onu biliyorum
Beş yıl peşimden koşmuş az mı
He maşallah
Kime göre neye göre elektrik önemli
Su da önemli
Kolayım ben 🥳
He ben de fanta
Sprite nerdeee
Gezmeye gitti
Kolay elde eder. Ben çok safım çünkü.
He biliyoz
Aman bir şeyi de bilme.
Ben de isterdim bunu :D mümkün değil.
Altıncı his mi 🤣
İnsan sarraflığı, daha ilk konuşmamızda dediydim sana çok safsın diye ahdjs
😀 öğrendik bizde
karşı cinse sormak lazım
Git sor
Acele eder misin
Hayal olurum. Daha iyi psikolojik olarak seçilen değil seçen olma modundayım
Hiçbir zaman kolay lokma olmadım o yüzden bize dişli rakip hiç gelmedi.
Kolay elde edilen kişi adı üzerinde kolaydır ilgisiz çekmez ve favori değildir basittir
her zaman kovalanan olmuşumdur. Koç burcu özelliği diyelim :)
Hayal diyebiliriz. Uzaktan tehlikeli bulur yaklaşınca bırakamaz
Ne kadar kolay gibi dursamda zorum
Erkeğin yaklaştığı ilişki idealdir.
Karşı cins için hayalperestim..
Kimsenin biseysi değilim.
Gölgeyim, varlığımı bile fark etmezler.
Temelde zevk..
Hayal sayılır
Arada mekik dokuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?