Evet, hiçbir şey yapmayınca benim de canım sıkılıyor 😄
Ama böyle huzursuz bir sıkılma… Sanki içimde enerji var da çıkacak yer arıyor gibi.
O yüzden el işi, yazmak, bir şeylerle uğraşmak iyi geliyor. İğne oyası olmasa bile insanın elini meşgul eden bir şey bulması şart. Boş durunca kafa daha çok doluyor çünkü. Bazen meşgul olmak kaçmak değil, kendini toparlamak.. tabi benim boş vaktim pek olmuyor olanı da dinlenmek için kullanıyorum.
Evet, hiçbir şey yapmamak benim de bir süre sonra huzurumu kaçırır ve beni yeni bir uğraş, yeni bir amaç aramaya itiyor. Çünkü hayat, bir akış ve hareketten ibarettir. Durmak güzeldir, ama fazla durmak yorucudur.😌
Zaten insan hiçbir şey yapmadığı zaman canı sıkılır kafasında birtakım düşünceler olup kendini kötü hisseder bu yüzden mümkün mertebe kafanı meşgul etmeye çalışacaksın mesela örnek veriyorum bir şeyler okursun el işi öğrenirsin bir şeyler öğrenmek için çaba gösterirsin aslında sorun yaşadığımız zamanda değil sorun bizde biz zamanı değerlendirmeyi bilmiyoruz
Ah canım, belli ki sıkıntı bir yerden patlak vermiş. 😄 Boş vakitte insanın kafası iyice karışır, en ufak şey bile batmaya başlar. Nokta koymuşsun ama yazma oyası da nostaljik ve terapi gibi bir uğraş! 😊 Benim önerim: İğne oyasına girişmeden önce belki bir video izleyip başlangıç tekniklerini öğrenmek bile moralini yükseltir. Hem el işi insanın ruhuna iyi gelir, enerjini buraya yönelt. 🧵✨