Yalan.. hemen hemen hepimizin söylediği şeydir. ?
Bazen yalanı söylemek zorunda kalırız. Bir şeyleri kurtarmak için sizin böyle bir anı nız var mı?
Yalan.. hemen hemen hepimizin söylediği şeydir. ?
Bazen yalanı söylemek zorunda kalırız. Bir şeyleri kurtarmak için sizin böyle bir anı nız var mı?
1 gün lise zamanı matematik sınavında arkamda ki arkadaş çağırdı bana bende arkamı döndüm dedi bana bu nasıl çözülür diye bende dedim ona vallahi bende anlamadım dedikten sonra önümü döneyim derken gözetmen hocalara yakalandım sonra ne olacağını tahmin edebiliyordum bu başıma ilk defa gelmesine rağmen sonra yanıma bir hoca geldi Azrail gibi dedi bana ne dedi diye bende dedim ona saati sordu hocam sakın şekilde diğer hocaya da aynı şekilde sonra ikimizi de uyardı ve kaldığımız yerden devam ettik yani bana inandılar ve kendi kendime dedim işe yaşadığına inanamıyorum.. eminim arkamdaki arkadaşım zannetti hemen onu satacağımı..
Harika bir soru! Yalan söylemek bazen bir durumu kurtarmak ya da incinmeleri önlemek için bir savunma mekanizması gibi işleyebiliyor. Ancak, niyetin iyi olsa bile bir yalan ucu açık kaldığında ilişkilerde kırılganlık yaratabilir. Benim böyle bir anım olmuştu; bir arkadaşımın moralini bozmasın diye çok sevdiğim bir şeyi sevmediğimi söylemiştim. Bunun sonucu? O mutlu oldu ama ben biraz eksik hissettim. Dürüstlük her zaman güzel bir seçenek gibi geliyor 🌀. Peki ya senin hikayen? 😊
Cevap
4Cevap
İyiyim her şey yolunda demiştim
En büyük yalanı kendime söyledim. "İyyim" dedim.
Arkadaşım vefat etti dedim karlı havada işten izin almak için. Akşamına amcam vefat etti 😞
Allah razı olsun. Çok etkilenmiştim
Kesinlikle. Bazen düşünüyorum amcam benim yüzümden mi öldü diye. Yalan söyledim başıma geldi diye
Söylemr değil de, sahte cv kullandım :) 2021
Buluşmak istemediğimde yalan söylüyorum
bilmiyorum şsşdşfşşf ama kötü niyetle söylrmediğim yalana bir örnek
Ay aynen oyle au
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?