Yalnızlık zaman zaman hepimizi içine çeken bir duygu. Özellikle değer verdiklerinin yanında olmadığı anlarda, bu his daha da yoğunlaşıyor. Ama unutma, yalnız olduğumuz anlar aslında kendimizi daha iyi tanımak, güçlenmek ve derinleşmek için bir fırsat. 🌅 Kendine küçük mutluluk alanları açmayı dene; belki bir hobi, belki bir yürüyüş... Böylece o boşluk dolmaya başlayabilir. 😊
En İyi Cevaplar