Başkalarına göre değil, sana göre en güzel yanın ne?

Başkalarına göre değişen şeyler çok ama kendime göre en güzel yanım, kalbimin hâlâ yumuşak kalabilmesi. Kırıldığım hâlde sertleşmemeyi, yorulduğum hâlde iyi niyetimi kaybetmemeyi seçiyorum. Herkesin görmediğini hissedebilen, suskunluklardan bile anlam çıkarabilen tarafımı seviyorum. Belki kusursuz değilim ama vicdanım rahat uyuyorsa, bana yetiyor.

Başkalarına göre değil, sana göre en güzel yanın ne?

#kişilikvekarakterebru2777

Başkalarına göre değil, sana göre en güzel yanın ne?
Cevapla