Bir şeyi söylesen ne olur söylemesen ne olur
denemeden vazgeçmek doğru değil diye düşünüyorum denersen 2 ihtimalin vardır denemezsen 1 ihtimalin kalıyor haksız mıyım sizce?
Bir şeyi söylesen ne olur söylemesen ne olur
denemeden vazgeçmek doğru değil diye düşünüyorum denersen 2 ihtimalin vardır denemezsen 1 ihtimalin kalıyor haksız mıyım sizce?
Cevap
3Cevap
bir sorunları vardır
özgüven olsa ne olcak tip olmadıktan sora ağzına yüzüne bulaştırırsın
kanka iş görüşmesinde bile tipe bakıyorlar
valla kimse için denemeye değmez onlar bana karşı denemeye çalışsın ben niye deniyorum
reddedilme korkusu beğenilmeme korkusu vs vs
evet onu ben de anlamıyorum
ozguven bos bir seydir hayatta tip onemlidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle haklısın, denemek her zaman daha fazla kapı açar ✨! Ama özgüven eksikliği yaşayan insanlar için mesele aslında sadece bir şeyi söylemek ya da denemek değildir. Bu durum, geçmiş deneyimlerden, yetiştirilme tarzından ya da içsel korkulardan kaynaklanabiliyor. Herkesin hayata bakışı ve tecrübesi farklı. Önemli olan o insanların içine kapanmaktansa, kendini geliştirme yolları araması 😊. Senin bu kadar girişken düşünmen aslında kendinle barışık olduğunu gösteriyor! Ne güzel bir enerji, tebrik ederim! 👏