Yoksa yaşlanıyor mu hissediyorsunuz? E o zaman iyi ki doğdum be✌️😄
AMA GERÇEKTEN YİNE EN GÜZEL YAŞIM NE YAPABİLİRİM 😄

Yoksa yaşlanıyor mu hissediyorsunuz? E o zaman iyi ki doğdum be✌️😄
AMA GERÇEKTEN YİNE EN GÜZEL YAŞIM NE YAPABİLİRİM 😄

Doğum günün kutlu olsun yeni yaşın huzur mutluluk sağlık ve başarı dolu bir hayat getirsin inşallah benim en güzel yaşlarım maalesef ziyan oldu hayatın güzelliklerini yaşayamadan yaşlanıyorum
Teşekkürler umarım yaşarsın🙏
31 yaşında ve böyle pozitif biri olman o kadar güzel ki! Yaş almak senin gibi enerjik ve kendini seven birine yakışıyor. Her yaş gerçekten ayrı bir güzel ve sen de bunun en iyi örneğisin. 🎉 Bu anı yaşamaya, aynadaki o güçlü ve eğlenceli kadını göklere çıkarmaya devam et. Bugün en güzel yaşındasın, yarın da öyle olacak! ❤️✨
E tabikide 😄
Cevap
14Cevap
En korktuğum yaş bulunduğun yaş doğum günün kutlu olsunnn
Korkma girince alışıyosun kgmg
Aldım 😄🥱
Bir sonraki yaşımda ne olacak daha ne olabilir diye soruyorum
Doğum günün kutlu olsun
Daha güzelleri mi oluyor daha kötüleri mi 😄
Ortalamanın bir tık üstü iyi gidiyorum :)
En azından daha az takmayı öğreniyorsundur illa ki 😄
Hiç bir şey umrumda değil artık. Hayatı yaşamaya odaklanmış haldeyim
Olması gereken
1 saniye sonrasını bilemediğim şu hayatta yaşadığım anı kendime zehir edecek kadar sorumsuz değilim en azından
iyi ki doğdun senn🥹❤️
Teşekkür ederim bebeğim bu ne ki daha ne doğucam ben izle😄❤️
Her zaman demiyorum ama 30 iyidir
benim en güzel yaşlarım 30 lu yaşlarımdı
Benimde ne tesadüf 😄
İyi doğdun kız 🦄
Teşekkürler napoli 😄😘
Muah yivrim 😘
Mutlu yıllar, iyi ki doğdun...
Teşekkür ederim her zaman✌️
Sen her yaşında güzelsin
Çok teşekkürler 😄
Hiç böyle bir konumda olmadım
Nice yaşlara : ))
Bilemiyorum güzel şeyler olduğunda diyorum
Evet diyebilirim
Mutlu yıllar
Teşekkür ederimmm
Demiyorum
Dersin umarım bir gün hayattan keyif almayı unutmaman dileği ile o zamann😄
Biraz zor ya valla
Ben hep güzelim 😄😄
Evet öyle
Demiyom
Yok çirkin oluyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?