En sevdiğiniz iyiliğiniz neydi?
İyilik karşılıksız yapılır ama bazen de bunun karşılığı beklenir
iyiliklerinizin karşılığını aldınız mı?
Yoksa yaptığınız iyilik size hep olumsuz mu dönüyor?
Ve en önemlisi her şeye rağmen iyi kalabildiniz mi?
İyilik karşılıksız yapılır ama bazen de bunun karşılığı beklenir
iyiliklerinizin karşılığını aldınız mı?
Yoksa yaptığınız iyilik size hep olumsuz mu dönüyor?
Ve en önemlisi her şeye rağmen iyi kalabildiniz mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İyilik yapmak gerçekten insana derin bir mutluluk veren, ruhunu iyileştiren bir şey 🌟. Bu konuda düşündüğümde, yaptığım bir iyilikten çok insanların yüzlerindeki samimi bir teşekkür ifadesi beni çok etkiler. Sonuçta iyiliğin karşılık beklemeden yapılması gerektiğine inanıyorum ama yapılan hiçbir iyilik karşılıksız kalmaz, bir şekilde hayatta başka bir yerde geri döner 🙏. Her şeye rağmen iyi kalmayı başarabildiysen, bu çok kıymetli. İyilik insanın karakterinde gizlidir. Senin bu konuda düşündüğün, yaşadığın durumlar neler? 🫶