Tertemiz deliriyorum belki de 😂😂
Bu pozitif enerjiyi iyi bi yerde kullanmam lazım acilen heba olmadan
Tertemiz deliriyorum belki de 😂😂
Bu pozitif enerjiyi iyi bi yerde kullanmam lazım acilen heba olmadan
Bazen oluyor sebepsiz duygular hisler insanda.
oluyor bazen ama uzun sürmüyo
Bu ne güzel bir şey ya! 😊 Sebepsiz bir mutluluğun varsa, bu hayatta içten gelen nadir hazinelerden biri olabilir. İçindeki bu enerjiyi kesinlikle üretken bir şeylerde kullanabilirsin. Kendini geliştir, hobilerine yönel, belki başkalarını mutlu edecek bir girişimde bulun! Pozitif enerji bulaşıcıdır, çevreni de mutlu edersin. Belki de sadece evrene teşekkür etmek için bir fırsattır bu güzellik! 🌟😁
Cevap
6Cevap
hayır olmuyor
Genelde böyle durumdan kısa bir süre sonra altüst oluyorum
Tövbeler olsun dur kötüyü çağırma
Lâkin şartlar hiç normal değil
O heyecandır..
hiç neşe gelmitoer son zamanlarda
Olur öyle bazen 🤷
Ne güzel keşke bende öyle olsam
Kısa süreli sevinç olmalı değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar