ՏҽӀɑʍՏ
Sizce nasıl kadınlar daha çok değer görüp kıymetli bulunuyor¿

01:08..
ՏҽӀɑʍՏ
Sizce nasıl kadınlar daha çok değer görüp kıymetli bulunuyor¿

01:08..
Erkekler hiçbir şeyden memnun olmayan sürekli sorun zorluk çıkaran kadınları değerli görür sürekli çaba içinde olmayı severler. Kendilerini her şart ve koşulda sevecek olan sırf tartışma çıkmasın diye üzüldüğü zaman içine atan kadınları da cepte görür değersizleştirirler
Öncelikle merhaba,
Tüm erkekler aynı değildir klişesi ile başlayayım dedim :) Hangi kadını kıymetli görür ya da hangi kadını harcar konusuna gelirsek, bu tamamen erkeklerin kendi kriterine, kişiliklerine ve gelişmemiş duygularından kaynaklı seçimler olabilir. Bir kadını bir erkeğin gözünde kıymetli yapan şeyler onun kriterlerine uygun olmasıdır (yetişkin erkekler için) ama bir yandan da çoğu erkek kriterine uyan kadınları çok üzer çünkü cepte görür ve harcar... Kıymetsiz birine kıymet verir aslında hiç onun kriterine uygun değildir ama onu harcayamaz. Tam olarak bu noktada kendini geliştirmiş bir erkek mi yoksa gelişimi yarım kalmış erkek mi olmasına bakılması gerekir.
Normal bir erkek için olması gereken; Sevdiğine kıymet vermek, hiç bir kadını harcamamaktır.
Ben sevdiğim kadına kıymetli derim çünkü o kadın benim için dünyada ki en değerli varlıktır. ama kimseyi de harcamam. zaten sevmediğim biriyle ilgilenmem ya da duygularıyla oynamam. ister arkadaş ister sevgili olsun sevdiğim insana değer veririm.
Normalde bir erkeğin, bir kadını gerçekten "kıymetli" görmesi ve hayatının merkezine koyması genellikle dış görünüşten ziyade, o kadının hayatına kattığı anlam ve ilişki dinamiği ile ilgilidir.
Sürekli drama yaratan, tehdit eden veya manipülasyonla istediğini almaya çalışan kadın, ilişkideki huzuru ve güveni yok eder. Erkek, bu ilişkiyi bir baş ağrısı olarak görmeye başlar. Başlangıçta heyecan verici gelse bile, uzun vadede duygusal yorgunluğa yol açar. Bu tür bir ilişkiyi genellikle geçici bir macera olarak görüp, geleceğe dair plan yapmaktan kaçınır.
🤌🌸
Bu konuda erkeklerin düşündükleri kişilik özellikleriyle ve ilişki dinamikleriyle oldukça bağlantılı. Genel olarak, insanlar kendisine saygı duyan, sınırlarını koruyan ve karşılıklı anlayışa dayalı ilişkiler kuran kadınları daha kıymetli bulur. Ama bu "kıymet" meselesi kişiden kişiye de değişir. 😊
Kıymetli görülen kadın genelde hayatta bir duruşu olan, kendini ifade etmekte rahat olan, sevgi ve şefkat gösterebilen kadındır. Ancak herkesin önceliği başka... Her şey iki tarafın birbirine kattıklarıyla doğru orantılı. Kendine olduğun gibi değer veriyorsan, karşındaki seni "harcamayı" değil, yanında kalmayı seçecektir. 💫
Cevap
40Cevap
Bence bir kadına ‘kıymetli’ denmesinin sebebi dışarıdan poz kesmesi değil, karakteri. Kendine saygısı olan, duruşu net, iyi niyetli ama sınırları olan kadın her zaman değer görür. Harcananlar ise genelde kendini ikinci plana atanlar oluyor. Yani kadrajda kim olduğun değil, nasıl biri olduğun önemli...
Bedeli varsa harcar. Yani paraya geliyorsa ona önem veriyorsa argo tabiriyle fiyatı belliyse harcanır.
🤦🏼♀️ bayılıyorlar paragöz kadına
Yoo sebersinşz
Yazamadım al bedduacı zjjd
Yok yazarım ben normalde kddj
Hayır sen gıcık ettin ondan sjd
Doğru dedin djjf
Sen yani
Hıı tabii :D
Sensin şımarık 😒
Peşinden koştuğu kadın kıymetli … peşinden koşan kadın değersizdir 🤷🏻
😒
Adam yerine koyarsın kıymet bilmez şımarır illa köpek eficrksin😅🥳
Aynen djs
Erkeklerin sağı solu hiç belli olmuyor.
Olmayacak kadına sahip çıkıp kıymetlim diyorlar.
Ayarları bozuk veya bizim bilmediğimiz bir teknikleri var.
Sevgi, saygı, güven besleyen bir kadın güvenilir insan oldukları için kıymetli deriz.
Sevdiğim insan kötü günümde yanımda olan insan benim için kıymetlidir
Sevdiği kadına kıymetli der, diğerini bilmiyorum.
Hak eden her insana hak ettiği değeri veren biriyim nankör hiç olmadım hak etmeyene de yol verdim hep
Tebrikler sarı djd
Her dediklerinde okey diyen kıskanması tartışma olmayan hep güler yüzlü sempatik seksi anlayışlı kadına.. ama hep olacak bir sorunlu gününüzde şut ne kadar severse sevsin artık sevgi ve tahammülleri bu kadar.. hep iyi olacaksın o vakit mükemmel onlar için..
Bir erkek için “kıymetli” kadın, kaybetmekten korktuğu kadındır net.
Harcanan kadın kısmına girmeyelim, bilmiyorum 🤷🏻♀️ buna cevap veresim gelmedi ya. Yazık benim hemcinslerime.
Çok tatlısın 🌸
Ayy sensin o 🩶
Yok yok, son cümlen beni benden aldı.
Herkesin tam olarak hakkettiği kişiye denk gelmesini dilerim
Amin cano
Kendine değer vermeyen kadına erkekler hiç değer vermez hatta harcar diyelim biz ona direkt kendi değerinin farkında olan kadına ise çoğu erkek egolu dese de en sonunda kazanacak olan o'dur
Evet evet evet 🤌
Sitenin en güzel hanımından onayı aldıysak goo 💅🥰
Sensin en güzeli. 💚
Kadınlarımız kıymetlidir. Duruşları, edepleriyle değerlerine değer katabilirler, tamamen kadının elindedir bu. Hanımefendi, nerede nasıl oturup kalkacağını bilen, kiminle nasıl konuşulması gerektiğini bilen bir kadın şüphesiz ki erkek için en kıymetli olanıdır ve böyle bir kadını da el üstünde değil, baş üstünde taşımalıdır bir erkek. Hakkıdır.
Kadınların bu konuyla ilgili yazdığı tum yorumlari okudum, ve su sonuca vardim; Ülkemi kadınları evrimsel biyoloji den haberleri yok
Sebep
Çünkü bu konu evrimsel süreçle alakalıdır, başka acikngiyinen kadına bakma, veya açık giyinmesede bakma, ama kendi kendi kadininin gözlenmeeine müsade etmeme
Ne alakası var
İşte diyorum ya evrimsel biyoloji bilseydi, ülkemiz kadınları, ne alaksi var diye tepki vermezdi😃
Bir yanlışlik oldu bu soruya ben cevap vermedim, bundan sonraki soruya cevap verecektim, ama nedense bu soruya yazmışım, pardon, yazdıklarım bu soruyla alakalı değil
He tamam djd
Seveni harcar cepte görür onem vermez elde ettigini edebilecegini bildiği ya da lutfedermis gibi davranmayani harcar
Sevmeyelim
Bencede sevgi aşk yok en iyisi
Valla kafa raad sjsj
Erkek demek dert demek zaten boş ver
Parasını yiyen sevmeyen onu tersleyip aşşağılayan itin popon sokan kadınlar erkeklermtarafından daha çok değer görülüyor erkeklere az bile onlarsa gerçekten seven insanları yarı yoksa bırakıp ahını almasın
Katılıyorum
Süründüren kadın kıymetlidir seven kadını harcarlar aynı şekilde kadınlarda böyledir
Alakasız
Kullanamadıklarını kıymetli buluyolar, kullanınca kıymeti kayboluyo. 🤣
Doğru dedin
Gözlerinin içine dalıp gittiği kadın için ölür piyasa kızınıda harcar.
Laflara bak
Ona sevgiyle yaklaşanı, her türlü zorlukta yanında olacak, elini hiç bırakmayacak olanı harcar. Nerde șırfıntı, köpek eden tipler varsa onlara da kıymet verir.
Bu tarz erkolardan uzak durunuz hemcinsilerim sjsjsjsjsj
Çok s*len kıymetli oluyor hep, ona koşuyorlar temiz kadınları bırakıp
+1
💖
🫶
Ben hak edene kiymet veririm hak etmeyene tebessum bile etmem
He tamma
Mmm
Mmmmm 😅
Erkeğin Harcamayanı da var.
Kadın celladına aşk ilk önce bunu kabul edin.
Tevazusu ve memnuniyeti yüksek olan kadını kimse harcayamaz çünkü buna kendi izin vermez.
Olmayan zaten bunu kabul etmiştir.
İsyanı boşunadır.
Hepsini harcar ya çoğu puşttur hem cinslerim linçlemesin ama 😂
Helal sjsj
Erkeklere iyi olunca çok fazla yaranmaz. Nerde kendine aldatan kötü davranan onlari el üstunde tutarlar. Hepsi değil ama böyle erkek çok. Bu kadinlar kıymetli olur...
Erkeğinin kıymetini bilen erkeğine kral gibi davranıp kraliçe olan'a değer verir ama feminen davranıp baskı kurmaya çalışan kadını kullanıp harcarız
Oldu kaldırırız totoları
İyi olur valla
Kafa açmayan, empati yeteneği gelişmiş, uyumlu, anlayışlı ve geliştirilebilir zekaya sahip kadın kıymetlimissdir
Erkekler kendilerine afedersin ama köpek gibi davranan kadına kıymet bindirir, insan gibi seveni, değer vereni ise harcamaya meyillidir.
Cinsiyet fark etmez, her insan kendisine gerçekten değer vereni harcar, daha sonra pişman olur ama iş işten geçmiştir.
Selamünaleyküm
Ne haddime canım harcamak karekteri düzgün olan her daim başımın tacıdır zaten öyle biri de yok gerisi başını yesin bana ne ula 😂
Sadık olan merhametli olan kıymetlidir. İlişkiyi yürüyemez ayrılalım der baş taşcıdır ama ihanet edeni affetmem
Seveni anlayanı harcar, çatır çatır parasını yiyeni birşeyden saymayanı sever🤷
Sev seni seveni yildiz tilbede olsa, sevme seni sevmeyeni mısıra sultan da olsa
Kadınında erkeğinde değer kısmı vicdanları sızlatacak olan insanlığında gizlidir.
Adı ne olursa olsun iliki olmasığım ve benim gibi olmayan biriyle evlenmem
Kendisini çok seven ve değer veren kadına kıymetlim der
Çabuk elde edeni harcar peşinden koşturan en kıymetlisidir
Kıymet verilecek kadın bellidir, erkek kişisi bunu hisseder
Erkeğine değer veren, saygı duyan kadın, kıymetlidir.
Uğruna ölünür.
Sevdiği kadına kıymetli der para için gelenide harcar
Beni incitmekten üzmekten korkuyorsa kıymetlidir
Böyle olmazsa da kimseyi harcamam
götü başı açıkları kullanırım efendi kızları benimserim
Seven değer veren sadık kadın kıymetlidir diğerleri harcanır
Poposu güzel olan kadın kıymetlenir kalbi güzel olan kadın harcanır ❤️
Geçmişi temiz, düzgün giyinen, kadın gibi olan çemkirmeyen feminist olmayan kral gibi hissettirene. Diğerlerini harcar.
Sevdiğim kıymetlidir gerisi tırt…
Ukala sjd
Lahmacun yapmasını bilen kadın
Kendin yap jsjd
🤦🏼♀️😅
fark eder mi? kıymetli dediklerini daha çabuk harcadiklari kesin ama ndndnd
O da doğru
Elimizde olmayan kadın kıymetlidir
Elinizde olduğunu hissedene kadar
Maalesef acı ama öyle ki zaten bu bence iki cins içinde aynı
Kadınların elde etmek gibi bir arzusu olduğunu düşünmüyorum
Düzgün kadınların yok ama herkes aynı olmuyor sosyetik
🙄 olmuyor zaten..
Yatırım yaptığı kadını zor unutur 😅
İşine geldiğine kıymetli der
Partnerim (sevgili/eş) kıymetlidir
Değerini bilen kadına
Sevdiğim kıymetli onun dışında herkesi harcarım
Hiç düşünmez hepsini harcar ☹️
Her türlü kadını harcarlar
Asil zarif kadınlar baş tacı edilmeli
polenini koklatmak istemeyen kadını harcar, diğeri kıymetlisi olur ;)
Her şeye tamam aşkım peki aşkım dersen harcanırsın
Veren kiymetsiz surunduren kiymetli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?