Değersizlik, tükenmişlik hissinden nasıl kurtulurum?

Ne zamandır sürekli depresif hissediyorum. 2-3 aydır hayatımda biri var ama mesafe ilişkisi. Mutlu muyum ilişkide maalesef değilim ama uzak da kalamıyorum. Sevdiğini ya da ilgisi vs olduğunu düşünmüyorum, kendisi diyor hoşuma gidiyorsun ama erken diye. Bide manipüle edildiğimi hissediyorum. O kişi uzak kalmayı sürekli iletişimde olmayı sevmiyor bende 2-3 saatte bir haberleşmek istiyorum kısa da olsa. Çok denedim ama gidemiyorum kendime de kızıyorum. Beni yaralayan birinden beni iyikeştirmesini bekliyorum. Zaten bu kişiyle duygusal boşlukta olduğum zamanlar karşılaştık şimdide takıntı mı diyim bilmiyorum. 1 ay engelledimbtekrar iletişime geçtim ama o 1 ay o kadar rahattı ki özeldim ama ruhsal olarak çok rahattım. Kendime kzııyorum yapamadığım için. O kişi de takıntılı mı ne anlamadım yok bizden olmaz yok ben senin gibi birini istemiyorum falan diyor engelle o zaman diyorum hayır diyor. Hiç bi zaman tam olarak kendini bana açmadı. Bide bende kaygılı bağlanma varmış bu ilişkide bunu öğrendim. Sanırım o kişide de kaçıngan bağlanma. Bi varmış bi yokmuş gibi. Günde yarım saat sesli konuşmamız yetiyor mesela ama bana yetmiyor. Travmaları varmış anlattı ama bende de var. Bide bende kurtarıcı sendromuda varmış onu fark ettim bu ilişkide. Ooofff bilmiyorum o kadar yorgunum ki. Beni yaralayan birine iyileştirmesi için resmen yalvarıyorum. Nasıl üstesinden gelicem bunların. Herşeyin farkındayım ama hiç bişey de yapamıyorum.
Değersizlik, tükenmişlik hissinden nasıl kurtulurum?
Cevapla