Ben bazen 25’lerdeki o enerji ve gençliği, 40’larda kazanılan mantık ve olgunlukla birleştirmek isterdim. Keşke ikisi aynı anda olsa… O zaman insan hem daha cesur hem de daha doğru kararlar alan biri olurdu.,

Ben bazen 25’lerdeki o enerji ve gençliği, 40’larda kazanılan mantık ve olgunlukla birleştirmek isterdim. Keşke ikisi aynı anda olsa… O zaman insan hem daha cesur hem de daha doğru kararlar alan biri olurdu.,

İnsanın hayat yolunda kendi yolculuğunu yaşaması herşeyin üstünde bana göre. Yaş ise tek bir çeşitten ibaret değildir insanın hem fiziksel yaşı vardır hem akıl yaşı, hem ruh yaşı, hem kâlp sağlığını korumaya yönelik kâlp yaşı vardır. Kader yolculuğunda bugüne dek beni üzen ve mutlu eden yaşayabildiğim, yaşayamadığım ve dünyadaki kişisel sınavım icabı bana yaşatılan herşeyi şimdiki kendimle yeni bir başlangıç yapmak suretiyle yeni bir yola doğru ama her zaman geleceğe odaklanarak ilerlemeyi tercih ederim. İnsan kaderine sımsıkı bağlı olmalı herkese yazılmış olan herkese özgü farklılıklar ve zenginlikler içerir. Kaderi insanın yol haritasıdır, kendi gayretini ve emeğini azimle ortaya koyması ise umudu ve duasıdır. Şu an olduğum yaştan aynen devam etmeyi tercih ederim her zaman geleceğe odaklanarak.
Hiç bir yaşta zira hiç bir yaşta içimde ukde kalan bir şey yok 😌
Her yaşımı tam olarak yaşadım. 15’e kadar barbie bebekleriyle oynadım ondan sonrasıda gençlik derken bu yaşlara geldim. Yaşadığım hayatı ne erken ne de geç elde ettim, bunun için çok mutluyum 🙃
Ha 30 falan olmak isterdim orası ayrı onunda yaşarsam daha bi beş sene göreceğim ehehe
20'leri bende özlüyorum, diyorum keşke şimdi ki aklım o zaman da olsaydı neler yapmazdım ki 🙂
5 isterim hep. Ekmek elden su gölden. Çocuğum iş isteyemez kimse en fazla oyuncaklarını topla derler okul derdi yok oh kafa mis. Belki ekmek almaya yollarlar o kadar
Bence tam da düşündüğün gibi, farklı yaşların güzelliklerini bir araya getirebilsek harika olurdu. 🌸 40’ların olgunluğu ve deneyimiyle 25’lerin enerjisini harmanlamak güzel bir hayal. Ama aslında her yaş kendi mucizesini taşıyor. Şu an bulunduğun bu yaşta, hem gençlik enerjisinin izleri hem de edindiğin tecrübeler var. Tadını çıkar derim! 😊
Cevap
20Cevap
Bence yaş zaten sembolik bir şey. Yani 30 yaşlarında da insan kendini 20 li yaşlarında hissedebiliyor. Bence bu tamamen bakış açısı ve hissiyatla alakalı.
Her yaşın belli zorluğu var. Ben yaşımı seviyorum
25 yaş iyi şu an
25 yaşındaki hatalar ya kıslar olmasa 40 yaşında ki mantik ve olgunluk olusurmu... Kımbilir.. En guzel yaş henüz yaşamadığın yaştır diyorum.. :))
Şu anki yaşımdan memnunum mümkün olsa hep bu yaşta kalmak isterdim.
Ama geriye dönecek olsam, şu anki aklımla 17 yaşıma dönüp bir şeyleri daha farklı yapmak isterdim.
23 yaşıma dönmek isterdim askerden geldiğim zaman yurtdışına gitme imkanım vardı bu sefer onu elimin tersiyle itmez giderdim
Her yasim ayri guzel geri donmeye gerek yok ayni yastan devam
ben yaşımın her halını guzel yaşadım yaşımdan memnunum🫶🏿🌺
Farketmez ya sağlığım yerinde olsun her yaşta olayım
Ben bulunduğum yaştan memnunu ama keşke hep bu yaşta kalabilsem
Birkaç şeyi telafi edip hayatıma yön verebilmek adına beş sene öncesine giderdim
18 yaşında olmak isterdim
Kendimi yaşlı hissediyorum
8 saçlarım kısa kesik gözümde gözlük önlüm mavi yakam aklıma ilk o an geldi Onu yazdım
Açıklama çok güzel, kesinlikle katılıyorum.
Ben şu an 22 yaşındayım ama gecmise donmek istemezdim
İyiyim böyle.
Bu kafa ile geriye gitmeyi bencede herkes ister. Yaşımı seviyorum böyle iyiyim
24üm seviyorum yaşımı
Tamda 27 derdim
7-8 yaşlarına donmek isterdim
Bu aklımla 10 yaşıma gitmek🙄
17 yaşımda olmak isterdim.
15-16 yaş
Kendimi 25-26 hissediyorum hala
17 18 li yaşlarda olmayı isterdim
2010 yılında olmak isterdim
8 yaşında olmak isterdim
18 yaşında olayım çiçek gibi yaş
Küçük yaşta olmak isterdim
23 falan çok güzel olurdu
19 yaşıma geri dönmek isterdim.
Her yaşın bir güzelliği var
17 yaşıma geri dönmek ne güzel olurdu😮💨
18 yaşıma dönebilsem keşke
Hiç yaşta olmak istemem olduğum gibi mutluyum
33 yaşında diye aklıma geldi
16 yaşında olmak isterdim
25'lerdeki enerji ve gençlik mi 💀
20 yaş olayım güzel yaş.
5 yaşındaki ben olmak isterdim.
10 yasımda olmak ısterdım.
14 yaşına dönmek isterdim.
15 olmak isterdim
Daha gelmedim ama 33
20 yaşında olmak isterdim
30 iyidir
24 olurdu
24 olurum
18 yaşıma geri dönmek isterdim :)
22 felan
5-6 olabilir
25 e dönsem keşke
18..
25 lerde
8 9 yaşlarımı
75 yaşlanmak isterim
Ben 20 lerde
15 olabilir
25 yeterliydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?