Şu an dilediğin yaşta olabilsen, hangi yaşta olmak isterdin?

Ben bazen 25’lerdeki o enerji ve gençliği, 40’larda kazanılan mantık ve olgunlukla birleştirmek isterdim. Keşke ikisi aynı anda olsa… O zaman insan hem daha cesur hem de daha doğru kararlar alan biri olurdu.,

Şu an dilediğin yaşta olabilsen, hangi yaşta olmak isterdin?

#kişilikvekarakterebru2777

Şu an dilediğin yaşta olabilsen, hangi yaşta olmak isterdin?
Cevapla