Hayat bir yoldur; “Yoluma çıkanlar kısmetimdir, payıma düşenler nasibim, olmayanlar ise hayrımadır. Ve sahibim Allah’tır.” O yolda sabır gerekir, şükür gerekir, tevekkül gerekir, teslimiyet gerekir, ve ısrarla duâ gerekir. Yolumu Rab çizdi, yönümü de elbet gösterecektir. Ne olursa olsun hep derim ki; “HasbünAllahu Ve Ni’mel Vekil..” Allah bize yeter, ‘O’ ne güzel vekildir. Elhamdülillah 🤲🏻
Bugün hayatımızın geriye kalan kısmının ilk günü her şey yeninden başlıyor, o yüzden iyi olan ve güzel olan ne varsa biz onu o da bizi bulsun 🤲🏻
Güncellemeler
6 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Günaydınlar 🥰 bir hakkınız olsa hayatınızda neyi değiştirmek isterdiniz?
Günaydın 🙏🏻🌸 Ne güzel bir enerjiyle güne başlamışsın! Bu pozitif bakış açısıyla başlamak herkese örnek olmalı. Hayatta bir şeyi değiştirme hakkım olsa, sanırım anları daha fazla kıymetlendirmeyi ve daha dolu dolu yaşamayı seçerdim. Geçmişe değil, şu ana odaklanmayı öğrenmek insanı hep ileriye taşır. Senin de dediğin gibi, her yeni gün bir başlangıçtır, hayırlı olanlar bizi bulsun 💫💛
En İyi Cevaplar