Bazen olurya anlatasın gelir, dinleyesin gelir dakikalar saatleri kovalarr🤭😅

Bazen olurya anlatasın gelir, dinleyesin gelir dakikalar saatleri kovalarr🤭😅

İnsan piskolojisi , yemek , ev düzeni , evcil hayvanlar, çocuk eğitimi, astroloji, aşk ilişkileri, çiçek bakımı , fırsat ürünleri indirimi gibi gibi
Öyle karmakarışık bir genel kültürüm var ki; illa hemen hemen her konuda bildiğimi söyleyemezsem içim rahat etmez, en başta ise otomobil, teknoloji, sağlık, tarih, askerlik gibi konularda arkadaşlarla sohbetler yapmayı severiz...
Ben daha çok insan davranışları, hayatın anlamı, psikoloji ve ilişkiler gibi derin konularda koyu sohbetlere dalmayı severim. 💬 Diğer insanların hayat deneyimlerini dinlemek ve kendi düşüncelerimi paylaşmak beni hep çok etkiler. Özellikle anlam arayışı, hayaller ve duygusal derinlik içeren sohbetler, saatlerin nasıl geçtiğini unutturur. Senin için de bu tarz sohbetlerin yeri başka mı? 😊
Cevap
30Cevap
karşımda ki insana bağlı
Hemen her konuda diyebilirim... İnsan ilişkileri psikoloji, sağlık, bilim, müzik, vahşi doğa...
Güzel konular bunlar
Hiç düşünmedim bunu yaşam şartları olabilir belki
😅😅 ama aslıbda ilk okuduyumda yazdığınızı kadın düşmanlığı var inceden diye düşindüm. Hani gelim göatermemii falan diyice, fenledim kendimi
Siz kadın ile ilgili bir bence yazın biz okuyalım
Vardı... bulup onu buraya uygun "BENCE" haline dönüştüreyim...
Koyu bir yazılı sohbet yapmaya çalışayım :D :D :D
"İnsan, insanı bilmektir. İnsan kendini bilmektir, sen kendini bilmez isen ya nice okumaktır"
İnsanınn kendisi bilmesi nedir diye soracak olsak bu soruya herken kendinin farkında olması diye çok geniş bir konu çok dar bir imada bulunarak anllattığını zannederiz.
Oysa insan nedir? dediğimiz de ne nelerden meydana gelmiştir? "7.000.000.000.000.000.000.000.000.000 yaklaşık" 7 oktilyon" daha Aton altı paraçacıklarına inmedik... Yani bir insanın nelerde meydana geldiği bilsek de saymaya normal bir insan ömür asla yetmez
Evreni araştırıp keşfetmek insanı araştırıp keşfetmekten daha kolay
Şayet biz Dünya dışı bir varlık olarak bize görev olarak " dünya ya gidin ve orayı araştırın ve ora da tüm varlıklar hakkında bilgi toplayın" denimiş olsa. Biz bir uzaylı olarak insana dair daha önce yazdığım 7 oktilyon parçayı analiz edip ne işe yaradıklarını nasıl çalıştıklarını neden çalışmalarını duruduklarını neden yavaşladıklarını neden hızlanıp neden deforma oldukları neden başka şeyler ile etkileşime girdiklerini... vs ddaha bu kadar kısa sorunun cevaplarını aramak bulmak için ne kadar üsütün bir yapıda olmak gerekirdi de sorup bulmaya çalışabiliriz.
Ancak sırdan genel anlamda ki bir insan doğduğu andan yaşamın son anına kadar zaman "AN İÇİNDE" geçirdiği her anı da tek tek... ayrıca hesaplamaları da yapmak analiz etmeye çalıştığımız da bizin bir UZAYLI olarak yaşamsal hiçbir durma tabi olmamız gerekirdi...
Bizler insan olarak
İnsan nedir? sorusunsa halen tam ve net cevaplar veremiyoruz
Her konuda bi fikrim var maşallah skdkd maç hariç fark etmez
Maşallah iyi bir şey bu
Sanırım eski anılar ya…Özellikle benden yaşça büyük amca ya da teyzelerin aşk anılarını…
Eski komik anılar çok iyi
Güncel konularda konuşup tartışmayı severim. Ama herkesle değil tabi.
Aşk ve ilişki konuları ama gününe duruma göre değişir bu tabiki...
Kişiye bağli.. İzmirdeki arkadaşlarım olsq saatlerce sanat film felsefe siyaset her şey hakkında bir sürü şey ya da his bir şey hakkında her şey sohbet edebiliriz.. Bird şişe birkaç kişi ile kısıtlı bu.. Maalesef :))
Ne tür konulara vakıfsın, ne türde ehilsin…?
Bilmem, hiç bir alanda çok iyi diyemem
Kimseyi ikna edebilecek kadar bir konud aiyim demem,
Neye 😅
Bu seninle ilgili benimle değilki.. ne görmek istersrn görürür, görmek istemezsen görmezsin. İnanmak istemezsende inanmazsın
Ben böyleyim🤷♀️🥳
Böyle kabul et
😅🥳🌺
ilim sohbetlerine doymuyorum, saatlerce konuşsam sıkılmıyorum, zaman nasıl geçiyor anlamıyorum
Para, ekonomi, otomobiller, müzik, insan, hayvan ve siyaset
Ne kaldı bslka😅
Sanat, dans, coğrafya, bilim sana da günaydın :D
Günaydın, evet bunlarda var tarijh mesrla
Tarihi unuttuğum için kendime kızdım
Ara ara okumak iyidir tarih
Tiyatro ve kitap.
Aslında biraz tarihte var fakat herkesle konuşulmuyor.
Çünkü eski ve artısını eşit taşıyabilen yok denecek kadar az.
Masanın örtüsünden bile sohbet yaratırım, çenem düşüktür. 🤭 siyaseti sadece sevmem çünkü konuşularak çözülemeyecek tek konu🤭
Sohbet kültürü geniş bir karakterim aslında. Karşı tarafın konuşmayı yönlendirme çabasına göre davranıyorum.
Sercan şerefsizininin geçmiş ilişkilerini ve yazıştığı kzıı öğrenince onu terketmenin çarelerine bakmak
Ne Sercanmış be kim bu Sercan
Asla ayrım yapmam ama aşk ve evlilik konuları aşı sarıyor ya 🤣😂🤣😂🤣
😅 anladık biz
Daha dün arkadaşıma Kafede otururken bana sevgilisini anlattı erkek hatalıydı ama bilerek erkeği haklı yaptım az kalsın 3 Dünya Savaşı çıkıyor😂🤣😂🤣😂🤣
Kitaplar hakkında konuşmayı seviyorum.
Çok güzel bu🌼
🤍💐
İlgimi çeken her konu
Ne işte onlar diye sordukya
Evren, kader, öteki dünyalar, astroloji
Çok güzel bende severim
Çoğu konuda koyu sohbet edebilirim karşıdakinin sohbeti sürdürebilmesi önemli
Konu farketmez yâren önemli… bir geyiğin nehirden su içişini bile dinleyebilirim uzun uzun
Felsefe teoloji, kuantum fiziği, tarihi, sanat, bilim ve sosyoloji..
Aşk meşk konuları dışında, müzik, hayvanlar ve teknoloji üzerine sohbet etmeyi severim.
Psikoloji olabilir felsefe sanat kitaplar
Müzik kitap felsefe
her yol angara bana ;))
Eski günler
Bencede
Genellikle günlük hayattan veya olaylardan konuşmayı severim
Romantizm tutku
En güzeli
Nick herşeyi anlatmıyor mu sizce..
Nick 'im herşeyi.. yazmayı unuttum
Sabit bir konuda takilmam pek
Kuantum dahil her konuda olabilir
Hemen hemen her konuda çok iyi dinleyiciyimdir 😁
Genelde bilgili insanlarla her türlü sohbete varım
dedikodu desem jwdgheh
Jeopolitik konularda veya evren
Hukuk
Anlatılanı dinlerim
Kisiye gore değişir
Dedikodu hahaja
Futbol iş güç
Fantastik edebiyat.
Din konusu
Kafama göre
Video oyunları.
Siyaset
Günümüz siyaset mi , bilim okark mı
Aile konularında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?