Kış ayı gelince en çok ne yapmaya üşeniyorsun?

Kış ayı gelince en çok ne yapmaya üşeniyorsun?

Kış gelince en çok üşendiğim şey dışarı çıkmak oluyor. Soğuk hava yüzüme çarptığı an geri dönüp battaniyeye sarılmak istiyorum. Sanki hava erken karardıkça benim enerjim de azalıyor. Ev sıcacık, dışarısı buz gibi olunca insanın motivasyonu otomatik düşüyor. Ama yine de sıcak bir kahve yapıp kendimi toparlamaya çalışıyorum.

#kişilikvekarakterebru2777

Kış ayı gelince en çok ne yapmaya üşeniyorsun?
Cevapla