İnsanın mutlu olmasının kaynağı sosyalleşmektir?

Sosyalleşmek mühim bir mesele. İnsan sosyal bir varlık. İnsan sosyalleşirken karışılması, kısıtlanmasına karşıyım. Evli, sevgili vs fark etmez. Seni aldatacaksa zaten bırak aldatsın bu arada. Güvenmiyorsan o ilişkiyi sürdürmen hata. Ben mi yanlış düşünüyorum?

İnsanın mutlu olmasının kaynağı sosyalleşmektir?
Cevapla